Monday, April 17, 2017

Calon Presiden@GB4BMalaysia @nizam_pb MOHD NIZAM OMAR

Calon Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia
MOHD NIZAM OMAR

"Satu Hati Bukan Kerana Nama" motto seorang sahabat menjadi seorang calon Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia yang harus di sokong bagi menerajui Gerakan Belia 4B Malaysia.

Prestasi beliau terbukti dgn pencapaian yg telah dibuktikan melalui GB4B Negeri Melaka yg terus memekar kegemilangan pencapaian demi pencapaian yg di banggakan. Kesinambungan kepimpinan yg di susun rapi dan perancangan masa hadapan GB4B telah pun dirangka.

Yg penting kini bukan hanya kerana nama yg di cari tetapi hati yg ikhlas bersatu demi sebuah kesinambungan perjuangan GB4B yg lebih cemerlang serta membantu kerajaan dalam bersama-sama menuju TN50.

Memilih kerana prestasi bukan sekadar nama.
Mohon sokongan sahabat semua.
Di bawah kepimpinan beliau menerajui GB4B Melaka, GB4B Melaka terus konsisten dengan mesyuarat perwakilan diadakan setiap tahun.

"Bersatu, Belajar, Bekerja, Berkhidmat"
Bergerak!

#VOTE4MNO
#MohdNizamOmar
#KitaSahabat
#SatuHati
#BukanKernaNama
#Pengerusi4BNegeriMelaka

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.