Monday, November 19, 2012

INSTITUSI RAJA MELAYU BANGKIT TENTANG AGENDA YAHUDI/KRISTIAN

Institusi Raja-raja Melayu yang menjadi tunggak Ketuanan Melayu di negara ini serta menjadi pelindung kepada hak-hak istimewa orang Melayu seperti mana yang termaktub di dalam Perlembagaan sudah mula bersuara untuk menentang bibit-bibit penderhakaan yang datangnya dari pihak pembangkang.

Suara-suara sumbang yang mempersoalkan kedudukan raja-raja Melayu, posisi Islam sebagai agama persekutuan, bahasa Melayu dan apa sahaja yang berkaitan dengan orang-orang Melayu semakin lantang kedengaran sejak kebelakangan ini.

Dalam pada puak pembangkang membangkitkan isu-isu berkaitan Melayu dan Islam, mereka juga secara berterusan dan tersusun cuba meresapkan ideologi asing di dalam negara ini seperti fahaman pluralisme dan liberalisme.

Dalang kepada semua kemungkaran ini tidak lain tidak bukan datangnya dari perancangan licik Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim serta dibantu oleh kekuatan parti cauvinis Cina Dap dan keldainya, Pas.

Berbekalkan dana dan sogokan kewangan yang cukup besar daripada gerakan Yahudi dan Kristian sedunia, Anwar memobilisasikan segala agenda yang telah ditetapkan oleh tuannya di Amerika Syarikat dan Eropah untuk memusnahkan negara ini.

Langkah pertama beliau ialah serangan terhadap institusi raja-raja Melayu yang berfungsi antara lain sebagai payung kepada bangsa Melayu.

Apabila institusi raja-raja sudah dapat dilemahkan, orang Melayu akan kehilangan pedoman dan paksi kekuatan jatidiri mereka dan dengan itu mudah segala macam agenda Yahudi/Kristian yang lain dapat di susup masuk.

Bagaimana berkat kefahaman ancaman yang dihadapi oleh bangsa Melayu pada masa sekarang, raja-raja Melayu kini tidak lagi berdiam diri melihat keadaan yang semakin merbahaya melanda negara terutamanya di ambang Pilihan Raya Umum ke 13.

Pada Syarahan Perdana Budaya 7 November lalu, Pemangku Raja Perak, Raja Dr. Nazrin Shah mengingatkan pemimpin politik supaya berperanan memastikan suhu politik tidak terlalu panas dan sekata tidak menjadikan pilihan raya sebagai satu peperangan sivil.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.