Thursday, April 22, 2010

BN MEMANG TOLAK... PAS JUGA PATUT TOLAK... ZAID SEBAGAI PEMIMPIN RAKYAT...



Zaid Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin... sudah tentu tidak akan disokong oleh penyokong Barisan Nasional... hatta penyokong PAS juga seharusnya memikirkan perkara ini sebagai satu topik serius... Mengapa??


Zaid adalah seorang peminum arak. Biarpun ada yang mempersoalkan sama ada gambar itu superimposed atau tidak, tidak ada mana-mana pihak yang berani menafikan bahawa Zaid seorang peminum arak. Sila lihat di sini untuk gambar Ziad dalam satu majlis (klik) dan artikel dari Jocelyn Tan (klik).Zaid adalah seorang penjudi kuda (klik).Pegangan agama Zaid adalah tipis sehingga mencadangkan loteri untuk sukan (klik) sehingga menyebabkan Pas memusuhinyaPandangan Zaid tentang murtad tidak selari dengan pandangan ulama (klik)Zaid menolak hudud (klik)Inilah manusia munafik yang tidak layak menjadi pemimpin... SO APA LAGI... UNDILAH CALON BARISAN NASIONAL!!!!

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.