Tuesday, January 22, 2013

TPM Selamat Tiba Di Melaka Untuk Lawatan Kerja Sehari

22 Jan 2013, Melaka - Timbalan Perdana Menteri YAB Tan Sri Dato' Hj. Muhyiddin bin Hj. Mohd Yassin dan Puan Sri telah selamat tiba di sini untuk lawatan sehari di negeri Melaka.

Ketibaan TPM dan isteri di Lapangan Terbang Antarabangsa Melaka, Batu Berendam pada pukul 9.15 pagi disambut Ketua Menteri Melaka YAB Datuk Seri Mohd Ali bin Rustam. Turut hadir  adalah Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka, Datuk Wira Omar Kaseh, Ahli-Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri, pemimpin Umno bahagian dan ketua parti komponen Barisan Nasional di negeri ini.

Muhyiddin dijadual menghadiri perjumpaan bersama Barisan Nasional Negeri Melaka di Pejabat Perhubungan UMNO Negeri Melaka di Jalan Hang Tuah pada pukul 9.30 pagi. Pada masa yang sama isteri Timbalan Perdana Menteri dijadual mengadakan pertemuan dengan NGO Negeri Melaka di Hotel Avillion di Jalan Hang Tuah.

Timbalan Perdana Menteri kemudiannya menghadiri program Jamuan Makan Tengahari di Sekolah Menengah Tun Abd Malik, Cheng untuk Majlis Penyampaian Bantuan kepada lima buah sekolah pada pukul 12.30 tengahari.

Beliau kemudiannya akan menghadiri Perjumpaan Bersama Penjawat Awam Negeri Melaka di MITC, Bandar MITC, Ayer Keroh pada pukul 2.30 petang.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden Umno, mengakhiri lawatannya dengan menghadiri Majlis Perhimpunan Rakyat 1Malaysia Gelombang Biru Negeri Melaka di kawasan parkir Kompleks PKNM, MITC, Ayer Keroh, Melaka di sini pada pukul 8.30 malam.

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.