Tuesday, December 10, 2013

Bangsa Yahudi sama sahaja seperti Ultrakiasu!

Orang orang Yahudi amat luas, mereka sangat pandai bermuka muka dan sering dikaitkan sebagai bangsa penghasut dam bapa pecah belah. Mereka terkenal sebagai kaum fasad dan onar, pencetus huru hara dan porak peranda.
Tidak hairanlah jika kaum Yahudi sering diperangi dan diusir dari merata rata tempat sejak turun temurun sehingga bertaburan di sana sini. Itulah sebabnya mereka mendapat jolokan sebagai 'umat yang berselerak' atau 'the scattered tribe'.

Kaum Yahudi mempunyai rekod yang amat buruk dari segi layanan yang diberikan kepada nabi nabi mereka. Bukan seorang dua, malahan hampir kebanyakan nabi nabi Bani Israel yang membawa ajaran Tauhid telah dinista, dikeji dan didustai, malahan dibunuh secara kejam dengan tangan tangan mereka sendiri. 

Orang orang Yahudi telah memfitnah Bani Lut AS dengan tuduhan berzina dengan anak perempuannya ketika mabuk untuk mendapatkan zuriat, menuduh Nabi Daud AS melakukan zina dengan isteri orang semasa ketiadaan suaminya, mencemari Nabi Sulaiman AS dengan tuduhan mementingkan hawa nafsu dan membina rumah berhala untuk isteri isterinya, memfitnah Nabi Harun AS dengan tuduhan mensyirikkan Allah dengan membuat patung anak lembu. 

Malahan banyak lagi fitnah onar telah dilemparkan ke atas nabi nabi mereka yang maksum itu sehingga kenabian dan wahyu dikaitkan oleh orang-orang Yahudi dengan akhlak rendah dan sifat keji. Tiada maaf bagi bangsa ini hingga hari kiamat! Bangsa Yahudi sama sahaja seperti Ultrakiasu. Kaji siapa keturunan jiran pemerintah kita! Jangan sesekali memberikan kemaafan kepada mereka kelak akan makan diri. Jangan jadi Melayu penakut dan bacul. 

Salam Perjuangan!

source: msdgpms

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.