Wednesday, August 4, 2010

Yang UMNO masih belum buat.., BUNUH Anwar ! - Saifuddin

Hanya semata-mata kerana mahu menarik simpati rakyat, Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution telah membuat membuat dakwaan bahawa Anwar akan ditimpa pelbagai lagi serangan yang dahsyat dari UMNO bagi menamatkan riwayat politiknya.

Kata Saifuddin lagi, kini telah terdapat banyak cubaan untuk menghancurkan Anwar yang dirancang oleh kerajaan UMNO termasuklah kes Homoseksual, Kronisme dan juga tuduhan menjadi agen CIA-Yahudi. Cuma yang masih belum dibuat opleh UMNO ialah, membunuh Anwar !

Beginilah keadaan pemikiran seorang individu yang penuh hasad dengki seperti Saifuddin ini. Dia sanggup melakukan apa saja bagi untuk memperbaiki imej bos nya yang semakin parah.

Biarpun Saifuddin terpaksa memfitnah dan membuat cerita yang bukan-bukan terhadap UMNO, ini tidak menjadi suatu "dosa" baginya kerana memang inilah amalannnya sebelum ini.

Apa lagi yang cuba hendak dinafikan oleh Saifuddin? Tuduhan Homoseksual terhadap Anwar bukannya dibuat oleh pemimpin tertinggi UMNO tetapi dibuat dengan kerelaan Saiful Bukhari yang merupakan bekas pembantu sulit Anwar sendiri.

Saiful juga sanggup bersumpah muhabbalah sedangkan Anwar enggan kerana menyifatkan sumpah dengan nama Allah itu tidak penting !

Kronisme dan juga Nepotisme memang sudah sebati dengan Anwar sewaktu dia masih di dalam UMNO lagi. Ramai yang mengetahui tentang perangai Anwar yang satu ini. Tak payahlah Saifuddin berpura-pura tak tahu hanya semata-mata mahu membodek bos. Agak-agaklah sikit kalau ya pun nak memenuhkan KPI mengampu.

Dan, tetang dakwaan Anwar menjadi AGEN CIA-Yahudi, tuduhan ini dibuat oleh beberapa pihak di Amerika termasuklah penulis blog di sana.

Lagipun Anwar sendiri yang membuktikan dirinya benar-benar pencacai Yahudi apabila membuat Apologies Tour bagi memohon keampunan diatas keterlanjurannya memaki hamun Israel sewaktu demonstrasi protes kekejaman Israel di Ibu Negara.

Lebih menarik lagi, Anwar telah menyatakan kepada pemimpin-pemimpin Yahudi di barat bahawa tindakannya memaki hamun Israel tersebut hanyalah lakonan semata-mata bagi mendapatkan sokongan politik dari masyarakat Islam di negara ini kepadanya.

Sebenarnya, Saifuddin tak perlulah membuang masa dengan memuji-muji kebaikan Anwar yang kononnya cuba diselindung oleh UMNO dan Kerajaan Barisan nasional. Saifuddin juga tak perlu merendahkan tahap pemikiran rakyat Malaysia dengan menimbulkan pelbagai fitnah terhadap UMNO.

Rakyat negara ini kini semakin rasional dan langsung tak boleh menerima dakwaan tanpa asas seperti yang dibuat oleh Saifuddin ini. Rakyat juga takkan terpengaruh dengan segala cerita-cerita baik Anwar kerana tembelangnya kini semakin terdedah di depan mata lengkap dengan bukti-buktinya sekali.

Yang panik dan gelabah sekarang ini ialah pemimpin-pemimpin Pakatan Haram. Populariti Anwar dikalangan rakyat semakin merudum dan imejnya yang diwar-warkan sebagai pemimpin agung juga semakin hancur.

Kini, hanya menunggu masanya sahaja untuk karier politik Anwar Ibrahim terkubur bersama impian serta angan-angannya untuk menjadi Perdana menteri !


Contributed by pak_long on Tuesday, July 20 @ 08:13:13 MYT
www.myKMU.net

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.