Monday, May 19, 2014

Terkini: Orang Hilang di Melaka. @pembelabn

Baru dapat perkhabaran dari Pusat Pembela BN Melaka mengenai kejadian terbaru iaitu kes orang hilang.


Nama mangsa: Adik Nur Ain bte Kamarudin

Umur: 18 Tahun

Pekerjaan: Gedung Family Store, Melaka Mall, Ayer Keroh, Melaka

Tinggal: Flat Sri Siantan Bukit Baru, Melaka

Hilang pada awal bulan Mei ini, dipercayai ikut teman lelaki yang berasal dari Sabah. Sebentar tadi (19 Mei 2014) emak mangsa telah datang ke Pejabat Pembela BN Melaka setelah beliau (ibu mangsa) mendapat mesej dan panggilan telefon berunsur ugutan yang dipercayai teman lelaki mangsa (orang Sabah) yang meminta memasukkan duit sebanyak RM 2000.00 ke dalam akaun beliau (teman lelaki), jika duit berkenaan tidak dilaksanakan, mangsa tersebut akan dilacurkan.

Kepada anda semua yang mempunyai maklumat, sila laporkan kepada balai polis yang berhampiran atau menghubungi Pejabat Pembela BN Negeri Melaka di talian 06-2320220 atau 019-3868888.

Kerjasama anda semua didahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.