Tuesday, April 3, 2012

PANAS: GAMBAR ANAK SEDARA LIM KIT SIANG BOGEL KINI TERSEBAR!!!!

Mengejutkan bila Himpunan Hijau 2.0 ada yang sanggup berbogel kerana membantah syarikat LYNAS yang didakwa oleh mereka membahaya dan akan dibakar oleh radioaktif bila beroperasi kelak.

Yang mengelikan hati, kilang yang masih didalam pembinaan mengikut patern keselamatan yang belum siap sepenuhnya sudah ada yang mengatakan kilang itu sudah mengeluarkan radioaktif yang berbahaya.

Tempias yang cuba ditakut-takutkan oleh beberapa pihak yang tidak berapa mahir tentang skop LYNAS mula membuat rakyat faham bahawa isu LYNAS sudah sampai kepada isu yang dipolitikkan atas kepentingan individu tertentu.

Yang membimbangkan kelak, hari ini ada yang berbogel didepan kemera dan PC menyatakan bantahan kerana mereka dibekalkan maklumat yang sudah diputar belitkan.

dak mustahil Himpunan Hijau kelak puak pakatan haprak dan mereka yang dipengaruhi akan berbogel dijalanan demi menuntut perkara yang tidak masuk akal demi membela pemimpin mereka yang cetek ilmu. Terdesak sungguh!!

SUMBER: PENAKSJ

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.