Monday, October 22, 2012

RTC Melaka bakal dirasmi oleh PM pada 10 Nov 2012

 RTC Melaka bakal beroperasi 1 November

Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) ketiga negara yang terletak di di Kuala Linggi di sini bakal beroperasi pada 1 Nov depan.
  
Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata RTC bernilai RM4.6 juta itu dibangunkan di pejabat pengurusan Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM) melibatkan kawasan seluas 10 hektar.   
  
Beliau berkata pengubahsuaian premis tersebut mengambil masa enam minggu dan bakal menempatkan lapan jabatan kerajaan serta agensi swasta termasuk Syarikat Air Melaka Berhad, Tenaga Nasional Berhad, Pejabat Tanah dan Galian, Majlis Perbandaran Alor Gajah dan LKIM.
source: sinar harian

Lanjut, klik SINI.

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.