Monday, October 22, 2012

JK pantau sabotaj elak tsunami berulang - Ali Rustam

  alixx
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam menegaskan, penubuhan jawatankuasa khas memantau tindak tanduk ahli parti yang sabotaj masa pilihanraya umum (PRU) kelak dapat mengelak tsunami politik ketika PRU 2008 berulang.

Menurut beliau, jika ingin mempertahankan kebaikan dilaksanakan kerajaan sekarang, ahli parti mesti setia dan tidak melakukan sabotaj terutama selepas tahu siapa jadi calon untuk bertanding dalam PRU ke 13.

“Penubuhan jawatankuasa itu bukti kita serius. Tak boleh macam yang lepas (PRU 2008), kita kalah beberapa negeri,” katanya ketika ditemui Agendadaily di majlis makan malam di Taman Seribu Bunga, di Ayer Keroh, Melaka yang turut dihadiri TYT, Tun Khalil Yaakob, Sabtu malam.

Ketua Menteri Melaka itu diminta mengulas keputusan Majlis Tertinggi UMNO menubuhkan jawatankuasa itu yang akan bertindak lebih segera berbanding Lembaga Disiplin parti.


Lanjut. klik di SINI.
source: agendadaily

No comments:

Post a Comment

Advertised

Kami membuka peluang kepada anda untuk mengiklankan perniagaan anda bersama kami yang boleh dilihat oleh pembaca dan pelawat Aktivis Media Siber.
Jenis iklan :-
1. Banner ( 728×90, 468×60, 300×250 )
2. Iklan Teks Berbaris
3. Advertorial
Untuk iklan jenis advertorial, segala bahan iklan hendaklah disediakan oleh pihak anda (pengiklan) sendiri. Sekiranya memerlukan pihak kami menulis advertorial bagi pihak anda (pengiklan), caj pengiklanan adalah berbeza.
Syarat-syarat pengiklan ialah:-
1. Iklan mestilah bebas dari segala bahan larangan seperti berunsur lucah, MLM, rokok, arak dan lain-lain lagi yang dirasakan tidak sesuai untuk bacaan umum.
2. Tempoh iklan dipaparkan adalah selama satu bulan ( 1 ) dari tarikh iklan anda diluluskan.
3. Pihak kami berhak menolak/memadam iklan anda sekiranya terdapat unsur-unsur penipuan di dalam iklan tersebut.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi kami di alamat email ke sahabatmediamelaka@gmail.com . Terima kasih.